Hvis du har spørgsmål eller brug for vejledning, kan du kontakte os på følgende måder:
Mail
info@mbt-danmark.dk
Telefon
+ 45 9735 4562
Åbningstider for butik og kontor
Mandag - Torsdag
08:00 - 16:00
Fredag
08:00-15:00
MBT Nordic afsender dagligt med GLS pakketransport.
Fragten betales af køber og er kr. 60,- pr. forsendelse til pakkeshop/erhverv og kr. 95,- til privat.
Vi sender din ordre inden for 3 hverdage, efter vi har modtaget din bestilling. Dog sender vi oftes samme dag, hvis du bestiller en hverdag inden kl. 11.00.
Forventet levering: Danmark 1-3 hverdage.
MBT Nordic sender kun sko til danske adresser (dog ekskl. Grønland og Færøerne). Forsendelserne leveres til valgfri GLS Pakkeshop, privat eller på firmaadresse. Når du bestiller din vare, kan du frit vælge en GLS Pakkeshop i nærheden af dig. Her kan du hente dine varer, når det passer dig. Du har endvidere mulighed for at spore din pakke via www.gls.group.eu. Du får tilsendt leveringsinformation med tracking-ID via SMS eller mail.
Du kan betale med følgende betalingskort: Dankort, Visa/Dankort, VISA Electron, Mastercard, Visa, Maestro, ViaBill og MobilePay via Worldline. Alle produkter via Worldline bruges udelukkende i Danmark. Så snart vi har modtaget din online bestilling, sender vi en e-mail med ordrebekræftelse til dig. Denne e-mail er en bekræftelse på dit køb med angivelse af den samlede købssum og beskrivelse af dit køb. Efter afsendelse af ordrebekræftelsen anses købet for at være bindende. Efter ekspedition af dit køb sender vi en faktura, som er kvitteringen på dit køb. Vi hæver pengene ved afsendelsen af din ordre. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det du har godkendt ved købet.
Skulle du mod forventning fortryde dit køb, har du 14 dages fortrydelsesret fra varen er leveret. Udløber fortrydelsesfristen på en helligdag, forlænges den til førstkommende hverdag. Du kan fortryde dit køb uden angivelse af årsag. Du kan fortryde ved at returnere varen til MBT Nordic. Anvend linket som du finder i din mail med faktura eller under “Retur” i mbtshop.dk/kundeservice. Jfr. Købeloven er det ikke nok at nægte modtagelse af varen. Således kan du returnere varen gratis.
Hvis du sender en vare tilbage, skal den være i samme stand, som da du modtog den. Varen skal være ubrugt og ubeskadiget samt i original emballage. Mærkater, information og lignende må ikke være fjernet fra hverken sko eller æske. Se alle handelsbetingelser her.
Du kan bestille en gratis returlabel via linket herunder. (findes også i din mail med ordrebekræftelsen)
Du har to valgmuligheder:
- Du kan printe din returlabel og sætte den på pakken
- Få en QR kode på mobilen, der skal scannes i en GLS PakkeShop
Skulle der mod forventning opstå problemer med dit MBT fodtøj (fejl eller mangler), så kontakt os endelig. Klager over produktionsfejl skal ske inden for rimelig tid (2 måneder) efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af varen. Du har 2 års reklamationsret i henhold til Købeloven. Hærværk, misbrug, misvedligeholdelse eller lignende er ikke omfattet af reklamationsretten. Læs venligst også det ved forsendelsen vedlagte hæfte omkring plejeråd, og hvordan du bruger dine MBT korrekt. Bliver varen defekt som følge af almindeligt slid eller ukorrekt anvendelse, er den ikke omfattet af reklamationsfristen. Se alle handelsbetingelser her.
Har du købt MBT sko hos en af vores forhandlere, så behandles reklamationen igennem købsstedet, altså den pågældende forhandler. Husk købsbevis.
Julegaver købt her på mbtshop.dk, eller i MBT butikken i Skjern, kan byttes til og med fredag d. 12. januar 2024.
Husk faktura/kvittering på købet.
Når vi holder ferielukket kan man stadig handle i vores webshop, men kundeservice, butikken og lagret holder fri og tanker ny energi op. Vi behandler indkomne ordrer på første arbejdsdag efter ferien og afsender pakkerne hurtigst muligt. Tak for tålmodigheden.
Vi holder som regel lukket 2 uger i sommerferien, samt mellem jul og nytår.
Du kan se flere af de mest stillede spørgsmål her:
Gå til Spørgsmål og Svar